lunes, 10 de julio de 2017

Sommer stengt

Det blir ingen oppskrift her på bloggen i dag jeg reiser nemlig hjem til gamlelandet på ferie og jeg gleder meg som en liten unge. Er alltid noe spesiellt med å komme hjem til Norge å se gode venner og familie igjen.Jeg tar derfor en liten pause ifra bloggingen,det er mange venner som skal treffes, mye boblevann som skal nytes og nye minner som skal skapes.
                                                                  Bilderesultat for funny posters closed summer holidays
Jeg er tilbake her inne igjen 24 juli og i mellomtiden håper jeg du kan ha gleden av alle de oppskriftene som allerede ligger postet her på bloggen.Nyt av ferien og spis god mat,senk skuldrene og bare vær. Det har ihvertfall jeg planer om.Vi ses igjen i slutten av juli!
                                                                  Bilderesultat for closed summer holiday
                        Ha en super sommerferie!



No hay comentarios:

Publicar un comentario